Himlen är inte alltid rosa när man eldar myrstackare...

Var ett bra tag sen jag uppdaterade här, mycke har hänt, och massor har ännu inte blivit av. Det vill säga skolarbeten, men de är chill fan om jag ska citera en någon.

Jag har sen sist hunnit bli tillsammans med en söt toalett (Wc), jag har lekt askungen och gått på bal,  jag har flyttat,  gått på begravningar, hittat någon(..Anton) sovandes i en hiss, däckat i en skohög i ett garage, blondera håret, vara med i tidningen(när jag lekte askungen)... listan kan nog göras lång men de sku bli så tråkigt att läsa då.

Får istället bidra med lite bilder från när jag lekte askungen.





Har hunnit rida älg med vann cholkad på det med..




Dock var min "älg" lite tveksam på cholkaden och trodde de sku hoppa upp monster ur asken, men jag tycker vi var söta ändå=)

 Folk hade väldigt roligt åt flickstackarn som inte red utklädd som red innan mig ingen förstod budskapet, nog för att de inte var maskeradhoppning då. Men var rätt roligt att sitta på läktarn o tissla om att de står älg på rumpan på häststackarn.

Nä tacka vet ja maskeradhoppningsdommare som faktist förstod. Men jag tror faktist den hästen är älg innerst inne de hade nog dom också insett.
Hon åt till och med upp allt mitt granris jag kämpat hårt med att få fast i hjälmen, de var ett konstant jävla tuggande när vi stod o väntade på att bli insläppta i ridhuset.

Nä nu ska jag spara det här innan mitt internet dör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0